Translate

środa, 18 maja 2016

Love is red

Hej, na początek myślę,  że warto by było napisać o butach. Mało znam kobiet, które nie lubią kupować, oglądać, przymierzać butów. Buty są ważne, jak nie jak tak? :) Szpilki, czółenka, baleriny, mokasynki, oksfordki, tenisówki, sandały, botki, kozaki...

Można tak jeszcze wymieniać, kolejne rodzaje jeszcze dzielić, np: botki na obcasie, koturnie, klasyczne..
     Jakiś miesiąc temu przegladałam stronki sklepów internetowych z butami i znalazłam czerwone botki na obcasie, ich cena niecałe 20zł. Cena mnie zaciekawiła-za tanie,  by były w porządku. Ale cóż,  te 40zł(przesyłka drugie tyle) mogę wydać. Po 4 dniach przyszły.  Piękne, nie obcierają, jak na taką szpilkę, to dobrze się w nich chodzi. Myślałam, że po kilku godzinach chodzenia się po prostu rozpadną, i je wyrzucę, ale nie. Dalej wyglądają jak nowe. 

Niestety, teraz gdy je ogladałam na stronce sprzedawcy kosztują już 39, 99zł. Choć dalej uważam,  że sie opłaca.

2 komentarze: