Translate

wtorek, 17 maja 2016

Ach te początki..

Pierwszy dzień, pierwsze zdanie pierwszego bloga.


Cześć, wiele czasu spędziłam na czytaniu blogów, chciałam swojego juz dawno założyć, ale nie wiedziałam jak zacząć, czy dam radę lub czy się do tego nadaje. Ostatnio jednak doszło do mnie, że warto spróbować, nic się nie stracę , a jeśli nie spróbuję to się nawet nie dowiem.

Na samym początku opowiem coś o sobie.
Jestem 21-letnią mamą cudownej (tak, wiem, każda mama tak powie o swoim dziecku,a pod tym względem nie jestem wyjatkiem) córeczki. Mieszkam na Śląsku z narzeczonym, małą, psem i kotem.
Ja sama uczę się zaocznie. 
Interesuję się wieloma rzeczami; sportem, fotografią, modą a nawet (!) czytam książki. I to w dużej ilośći. 

Blog ten będzie przede wszystkim o modzie i urodzie, ale znajdą się na nim czasem tematy odbiegające od głównej myśli. Postaram się pisać systematycznie i mam nadzieję, że wam się spodoba. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz